Monday 21 September 2015

Baju Muslimah Murah A115

Baju Muslimah Murah A115

Baju Muslimah Murah A115

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

telah pergi ke masjid untuk berdoa, sayang. "

Buat masa ini, Baju Muslimah Murah A115 itulah satu-satunya jawapan Maziatunazna Bidin @ Ibrahim boleh memberikan kepada anak berusia tiga tahun itu apabila ia memohon dan meminta bapanya.

Maziatunazna, 46, adalah isteri Shahidan Saad, 52, dari Kodiang, Kedah, yang masih belum ditemui selepas kren tumbang di Masjidil Haram di sini Jumaat lepas.

Bercakap kepada pemberita di sini, Baju Muslimah Murah A115 Maziatunazna berkata anaknya, Muhammad Afiq Amzar, yang ditinggalkan di bawah jagaan adik Shahidan di Kodiang, Kedah, terlepas mendengar suara ayahnya.

"Kali terakhir saya melihat suami saya di Maktab 89 di Bangunan Abraj Al-Janadriah selepas beliau kembali dari solat Jumaat pada hari itu.

"Selepas itu, beliau kembali ke Masjidil Haram untuk solat Asar dan tidak kembali sejak itu," kata suri rumah suaminya yang merupakan seorang pembantu makmal di SM Tunku Bendahara, Kodiang.

Tragedi itu telah meragut nyawa lebih Baju Muslimah Murah A115 daripada 100 jemaah, termasuk lima rakyat Malaysia, manakala mencederakan ratusan yang lain.

Pada presstime, Shahidan dan rakan sebiliknya Abdul Habib Lahman, 68, dari Sik, Kedah, masih hilang.

Satu lagi rakan sebilik duo, Mohd Zainol Ramli, 54, berkata Shahidan tidur agak lewat sehari sebelum tragedi itu dan beliau juga hilang anak beliau.

"Katanya, dia benar-benar terlepas anaknya dan bahawa dia dan isterinya, Maziatunazna, telah berkahwin selama 22 tahun sebelum mereka akhirnya diberkati dengan kanak-kanak," katanya.

Mohd Zainol berkata bahawa dia Baju Muslimah Murah A115 tidak menyertai mereka di malang bahawa Jumaat kerana beliau telah berjanji untuk menemani isterinya.

"Pak Long (Abdul Habib) adalah penduduk kampung rakan-rakan di Sik, Kedah. Kami datang dalam penerbangan yang sama pada 17 September Secara kebetulan, kami juga diletakkan di dalam bilik yang sama di Bangunan Abraj Al-Janadriah, "katanya.

Lima jemaah haji Malaysia yang terkorban dalam tragedi kren runtuh dikebumikan di Tanah Perkuburan Syara'ik di sini selepas solat Subuh pada hari Selasa.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Baju Muslimah Murah A115 Datuk Seri Jamil Khir Baharom dan Pengerusi Tabung Haji Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim kini berada di Arab Saudi untuk menyelia usaha mencari dua jemaah hilang.

Jamil Khir dan Abdul Azeez juga telah mengadakan pertemuan dengan Maziatunazna dan waris jemaah yang terbunuh dan cedera dalam tragedi itu.


Mereka memberi mereka Baju Muslimah Murah A115 sokongan moral menjelang hari wukuf pada 9 Zulhijjah (23 Sept). - Bernama

No comments:

Post a Comment